- Home
- FAQ
Pytania ogólne
Wniosek o Mosińską Kartę Mieszkańca można złożyć tylko online w zakładce ZAŁÓŻ KONTO. Jeśli nie masz dostępu do Internetu, możesz skorzystać z komputera w Punkcie Obsługi karty - Plac 20 Października 2, 62-050 Mosina (lokal sąsiadujący z budynkiem Urzędu, przejście od strony rynku przez pasaż, lub od ul. Wąskiej).
Wniosek online o Mosińską Kartę Mieszkańca możesz wypełnić w kilku miejscach na terenie Gminy:
- Gminne Centrum Informacji w Mosinie, pl. 20 Października 22, 62-050 Mosina, tel. 61 8192 746 510 197 558
- Wioska Internetowa, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 62-053 Nowinki, tel. 530 494 147
- ICEO Świątniki, ul. Kórnicka 8a, 62-022 Świątniki, tel. 61 8 138 063, 534435127
Jeśli dołączony załącznik (zdjęcie) nie pozwala na weryfikację, przyczyną może być słaba rozdzielczość zdjęcia, które nie pozwala odczytać danych. Dokładna przyczyna odrzucenia będzie widoczna w Twoim profilu na stronie MKM.
Zameldowanie na pobyt stały - 5 lat
Zameldowanie na pobyt czasowy - zgodnie z datami określonymi na zameldowaniu czasowym, nie dłużej niż na 3 lata
Pierwsza strona PIT 37 lub PIT 36 (w przypadku deklaracji składanych elektronicznie dodatkowo Urzędowe Potwierdzenie Odbioru - UPO) - do 10 maja roku następnego
Aplikacja Moblina Mosina dedykowana dla Mosińskiej Karty Mieszkańca jest dostępna dla urządzeń z systemem Android w Sklepie Play. Do pobrania ze strony: Google Play.


Funkcjonalności aplikacji Mobilna Mosina:
- aplikacja zastępuje fizyczną wersję Mosińskiej Karty Mieszkańca,
- na jej podstawie można skorzystać z uprawnień i zniżek,
- pozwala na łatwe logowanie się na konto i przegląd swojego profilu,
- ułatwia zarządzanie profilem rodziny,
- ułatwia przegląd aktualności i wydarzeń,
- powiadamia użytkowników o zniżkach, partnerach, wydarzeniach itp.
.jpg)
Potrzebujesz pomocy?
mkm@mosina.pl+48 61 1018 220
poniedziałek 9:00–17:00
wtorek - piątek 7:00-15:00