- Home
- FAQ
Wniosek o Mosińską Kartę Mieszkańca można złożyć online w zakładce ZAŁÓŻ KONTO. Jeśli nie masz dostępu do Internetu, możesz skorzystać z pomocy w kilku miejscach na terenie Gminy:
- Gminne Centrum Informacji w Mosinie, ul. Dworcowa 3, 62-050 Mosina, tel. 61 8192 746 510 197 558
- Wioska Internetowa, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 62-053 Nowinki, tel. 530 494 147
- ICEO Świątniki, ul. Kórnicka 8a, 62-022 Świątniki, tel. 61 8 138 063, 534435127
Jeśli dołączony załącznik (zdjęcie) nie pozwala na weryfikację, przyczyną może być słaba rozdzielczość zdjęcia, które nie pozwala odczytać danych. Dokładna przyczyna odrzucenia będzie widoczna w Twoim profilu na stronie MKM.
- zalogować się na swoje Konto Użytkownika,
- przejść do zakładki Rodzina i kliknąć w przycisk "odłącz osobę".
Aplikacja Moblina Mosina dedykowana dla Mosińskiej Karty Mieszkańca jest dostępna dla urządzeń z systemem Android w Sklepie Play do pobrania ze strony: Google Play oraz dla urządzeń z systemem iOS w Sklepie App Store do pobrania ze strony https://apps.apple.com/pl/app/mobilna-mosina/id6467258231?l=pl
Funkcjonalności aplikacji Mobilna Mosina:
- aplikacja zastępuje fizyczną wersję Mosińskiej Karty Mieszkańca,
- na jej podstawie można skorzystać z uprawnień i zniżek,
- pozwala na łatwe logowanie się na konto i przegląd swojego profilu,
- ułatwia zarządzanie profilem rodziny,
- ułatwia przegląd aktualności i wydarzeń,
- powiadamia użytkowników o zniżkach, partnerach, wydarzeniach itp.,
- istnieje możliwość sprawdzenia harmonogramu wywozu odpadów,
- możliwość zgłaszania awarii, usterek z terenu gminy.
Potrzebujesz pomocy?
mkm@mosina.pl+48 61 1018 220
poniedziałek 8:00–16:00
wtorek - piątek 7:00-15:00