
Szkolenie - Podstawy marketingu na Facebooku w praktyce
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie "Podstawy marketingu na Facebooku w praktyce"
Szkolenie dla przedsiębiorców, a także osób, które chcą rozwinąć skrzydła na Facebooku i wykorzystywać potencjał Mosińskiej Karty Mieszkańca!
W dobie pandemii większość czynności przeniosła się do Internetu – komunikacja, reklamy, spotkania online, zakupy, a co za tym idzie – pokazanie swojej firmy w Internecie. Na szkoleniu poznasz metody oraz dobre praktyki prowadzenia komunikacji oraz budowania zaangażowania fanów w mediach społecznościowych – na Facebooku.
Uczestnicy szkolenia nabędą niezbędne umiejętności budowania angażującego profilu na Facebooku, m.in.:
Techniczne:
• Korzystanie z narzędzi biznesowych Facebooka
• Prezentacja narzędzi graficznych, pomocniczych i analitycznych w mediach społecznościowych,
Komunikacyjno-redakcyjne:
• Jak dodawać posty, o której godzinie, w które dni tygodnia, ile w tygodniu?
• czym pisać? Rozróżnienie reklamowania się od budowania społeczności
• Komunikacja, odpowiadanie na obiekcje, radzenie sobie z hejtem.
Marketingowe i sprzedażowe:
• Tworzenie skutecznych reklam i nieodstraszających postów produktowych.
• Jak zamknąć cały przekaz reklamowy i nie przekroczyć reguły 20%?
• Siła grup Facebooka w sprzedaży lokalnej
Reklamowe (podstawy):
• Kreacja reklam – żelazne zasady i dobre praktyki
Uczestnicy zapoznają się również z możliwościami systemu Mosińskiej Karty Mieszkańca dla partnerów:
• prezentacja oferty,
• udzielanie i weryfikacja zniżek,
• przegląd statystyk.
Szkolenie poprowadzi trener Mateusz Chęclewski - Specjalista Social Media Marketing. Ponad 10-letni praktyk w budowaniu kampanii marketingowych w Internecie.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy 20 kwietnia o godz. 16.30 - 20:00. Szkolenie odbędzie się na platformie Teams (nie jest wymagane konto). Formularz zgłoszeniowy należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: mkm@mosina.pl
Link do uczestnictwa w spotkaniu zostanie wysłany w dniu szkolenia.
Formularz zgłoszeniowy - „Podstawy marketingu na Facebooku w praktyce”